072-331-2881
30 דצמבר 2020

שיקולים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת וילון

וילונות יכולים להיות שמיכת צמר מוצמדת לדלת או בד משי מפואר ואיכותי תלוי על מוט מעל החלון. בעשור האחרון יש כבוד רב לאלמנט האדריכלי והדקורטיבי שנקרא וילון, אשר עשוי מכותנה, תחרה, פשתן, משי או כל בד סיננטי אחר. חלק מהוילונות הם פונקציונליים ואחרים עם דקורטיביים בלבד. גם במקרה של וילונות יוקרה שנרכשים, לוקחים בחשבון את הצורך הפונקציונאלי ומשקללים פרמטרים  נוספים בעת הרכישה.

להלן מספר נקודות חשובות, שעל פיהם נמדד וילון, כאשר אתם חושבים על שינוי או התקנה של וילונות חדשים:

  • תקציב – אי אפשר סתם כך להחליט על רכישה של וילון יקר מאוד מבלי לתת את הדעת למחיר שלו  ומבלי לבדוק את הצרכים של הבית והמשפחה. זאת בהנחה שאתם אינם בני אצולה שיכולים לפזר את כספם על מוצרי ריהוט לבית. לכן, מאוד חשוב שתעשו סקר ותבדקו הצעות ומבצעים דרך האינטרנט, של חברות המציעות הנחות משמעותיות ללקוחותיהן ויש כאלה.
  • בד וסגנון – כפי שהזכרנו, וילונות אינם מיוצרים אך ורק לתצוגה וליופי. סוג הבד והחומר של הוילון  חשוב לא פחות מצורתו החיצונית. דאגו כי הוילונות שאתם קונים, במיוחד למשפחה, יהיו בעלי הגנה מחום ולא כל-כך בהירים, כך תוכלו לשמור על הקרירות בחדר בשעות היום החמות או לחילופין, בשעות הערב, כאשר מדליקים יותר תאורה והחדר מתחמם. עם וילונות כאלה, תוכלו גם לדאוג כי המזגן יעבוד באופן הרבה יותר יעיל. בטנת הוילונות מיועדת לשמירה על החום או הקור בחדר ולחסימת קרני השמש והאור. לכן, לפני שאתם לוחצים על הכפתור "רכישה", מול התמונות של הוילון האיכותי והמהמם שאתם רואים ברשת, היו בטוחים איזה מהוילונות שאתם רואים מתאימים לגוונים של החדר ולסגנון של הריהוט ויתמזג עם האווירה הכללית.
  • מידות – כאשר אתם צריכים להחליט איזה גודל של וילון מתאים לכם, קחו לכם את המטר מאלומיניום  שאנו מכירים ומשתמשים בו כדי למדוד פריטים שונים, גם אם יש לכם חלון גדול או קטן. כאשר יש לכם את המידות של החלון, הכפילו אותו וכך תדעו מה רוחב החלון. לדוגמא: אם מדדתם את החלון ורוחבו 50 ס"מ, אתם זקוקים לוילון ברוחב של מטר. כמובן שלא צריך לדייק על הס"מ, אך זו דרך קלה להעריך את הרוחב שאתם זקוקים לו. אם אתם בוחרים וילון שמתאים בדיוק לרוחב החלון, המראה יהיה מוזר, כאילו הבד מתוח והוא לא יכסה את המסגרת של החלון. גם לאורך הוילון יש חשיבות: ככל שהוילון מותקן גבוה יותר, כך יראה הקיר ארוך יותר. עם זאת, אורך הוילון שלכם, יותר מתקשר להעדפות אישיות. כדי ליצור מראה רשמי יותר, כדאי שתחשבו על וילונות ארוכים, כמעט עד הרצפה, בעוד שוילונות למראה קליל יותר בחדר, היו ארוכים במעט מאורך המסגרת התחתונה של החלון. יותר קצר מכך, יראה לא נאה.

וילונות הם מהווים דרך נפלאה להוסיף רכות וצבע לכל חלל, אבל לפני שבוחרים וילון, יש לחשוב גם על העיצוב וגם על הפרקטיקה, אך לקחת בחשבון פרמטרים נוספים כגון שיקולי תקציב, סגנון ומידות.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.

    בחר שעה רצויהבוקר (9:00-12:00)אחה"צ (12:00-15:00)ערב (15:00-17:00)

    jQuery(document).ready(function(){set_leader_inputs(gt_cc_utm_source);});

    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.