18 אוקטובר 2023

וילונות בנס ציונה

וילונות הם כמו הדובדבן שבקצפת. הם תוספת מרהיבה ומשלימה לכל חדר וחלל ולרוב יש להם שתי מטרות.
מטרה ראשונה, כיסוי כניסה של אור, רעש ולכלוך והשנייה, תוספת למראה של הבית באמצעות יצירת אווירה, מה שנהוג לקרוא גם עיצוב פנים.
סוגי הוילונות השונים מאפשרים להביע את הסגנון האישי או העסקי וניתן למצוא אותם בסגנונות, חומרי גלם וצבעים שונים המאפשרים יצירה של סגנון אווירה ואופי.

וילונות לבית מול וילונות לעסק או למשרד

וילונות לביתוילונות למשרד / עסק
עיצובהדגש המרכזי הוא על עיצוב המשלים את העיצוב הכללי של החדרים, מהווה תוספת משמעותית לחלק הקישוט של הבית ביצירת אווירה.הדגש המרכזי הוא השימוש בתריסים מבחינת צרכים שימושים, הנטייה לוילונות ניטרליים בעלי השפעה עיצובית מופחתת.
מטרהפרטיות, חסימת אור, רעש, אוורורשליטה בכמות האור הנכנסת לטובת תנאי עבודה, פרטיות 
חומריםמכלל מגוון החומרים הקיימים עבור וילונותחומרים עמידים לשחיקה ויחסית קלים לניקוי 
שילובשילוב של מספר סגנונות וילונות בבית אחד בהתאם לחדרים (לחדר ילדים סגנון אחד, חדר אורחים סגנון שני וכדומה).לרוב, אחידות בכל החדרים והמבנה בכדי ליצור מראה משותף, לצד נוחות מבחינת ניקוי וחומרי ניקוי.

וילונות בנס ציונה

החיפוש אחר וילונות יכולה להיות מעייף, יש הרבה סגנונות והרבה סוגים. לשמחתנו, העידן הדיגיטלי מאפשר למצוא וילונות גם באופן דיגיטלי, כך שאם אתם תושבי נס ציונה אתם לא חייבים להסתפק בהיצע הקיים בעיר, אלא יכולים להיכנס בקלות לגלריה הדיגיטלית של אקספרס דיזיין ותוכלו למצוא מגוון רחב של וילונות.
תוכלו להתמקד באלו שהכי נראים לכם וליצור קשר עם החנות ונציגיה יגיעו עד אליכם עם דוגמאות מבוקשות וביצוע פעולה התאמה של הוילון ממש אצלכם.

וילון זה רהיט לכל דבר

וילון הוא חלק מהריהוט של הבית, הוא חייב להשלים את המראה שיוצרים הריהוט, צבע הקירות וסגנון הרצפה, לעיתים מדובר בהשלמה על דרך הניגוד (קונטרסט) לחלקי הריהוט האחרים המרכיבים את הבית ובחדרים ולעיתים כתוספת נבלעת הרקע.

איכות היא הבסיס של וילונות

כדי שוילונות יחזיקו לאורך שנים, לבחור בוילונות איכותיים. איכות וילון מתחילה בסוג הבד, נמשכת לתהליך התפירה וסופו בסגנון התלייה.
באקספרס דיזיין, תוכלו למצוא וילונות מיובאים באיכות בלתי מתפשרת, לצד וילונות הנתפרים במקצועיות ואיכות בבית המלאכה של החנות והגלריה, תוך כדי התאמה אישית לכל לקוח.

3 טיפים מעניינים בתכנון ובחירה של וילונות

  1. וילונות יכולים להשפיע על תחושת המרחב של החדר, בעיקר הצבע ואופן התלייה שלהם. לדוגמא, וילונות המסתירים לגמרי את החלון יכולים לתת תחושה של מרחב סגור ולחוץ.
  2. הסגנון, הצורה, הצבע, ההדפס, ידני או חשמלי הכל הוא חלק מהבחירה של הוילון, אך מומלץ מאד לתת את הדעת לפני הבחירה לאופי הניקיון של הוילון ולבדוק האם זה מתאים לגישת הניקיון שלכם.
  3. גודל לא תמיד קובע. רבים חושבים שוילון צריך להיות בגודל החלון או טיפה גדול ממנו, אך זו לא הגישה היחידה, יש וילונות גדולים מאד ביחס לחלון והם מייצרים אווירה שונה לעומת וילונות בגדול חלקי או מדוייק המייצרים אווירה אחרת.

סיכום

וילונות הם רהיט פרקטי ועיצובי בלתי נפרד של הבית.
מומלץ להשקיע חשיבה בבחירה של הגודל, סוג וסגנון שכן ההשפעה שלהם על מי שנכנס לחדר משמעותית ועצומה. וילון נכון, בחלון הנכון הוא הדרך לשנות כל חדר.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.