24 ינואר 2021

וילונות בד לחדרי הבית

וילונות הם דרך נפלאה להלביש את חלונות החדרים בבית שלכם. הם משרתים אתכם ע"י הוספה של עיצוב וצבע לחדר ובאותה העת מאפשרים שמירה על פרטיות והצללה. וילונות בד הם הבחירה הטובה והמושלמת ביותר לעיצוב החלונות שלכם, היות וניתן להשאיר אותם סגורים, אך עדיין ליהנות מאור יום שנכנס לתוך החדרים. בדי הוילון הם מגוונים ומשי וסאטן הם בחירה מועדפת, אך ניתן גם להשתמש בבד כותנה. בנוסף על הגיוון בבד, ניתן להשיג וילונות בד בגוונים שונים, אך עדיף בחדרים חשוכים, להשתמש בבדים בהירים, כדי לאפשר לכמות אור מקסימלית לחדור פנימה.

אחד היתרונות של וילון בד הוא היכולת להשתמש בשכבות של בד. ניתן לרכוש בד בגוון בהיר ולהזמין או לתפור לבד 22 שכבות ממנו, כך שאתם נהנים מהמראה המועדף עליכם בתחום העיצוב וביחד גם חוסמים כמות מסויימת של אור. לחילופין, תוכלו ליצור וילון, אשר החלק החיצוני, כלפי החדר עשוי מהבד הבהיר שאהבתם ומאחור יהיה תפור בד כבד וכהה יותר, כך שתוכלו לשחק עם התאורה הטבעית וכמות ההצללה הנדרשת, גם בשעות היום ובמיוחד לנצל את האפשרות הזו בשעות הלילה, שבה תרצו בוודאי לשמור על פרטיות מקסימלית.

עוד יתרון נפלא בבחירה של וילונות בשכבות, הוא היכולת של הוילון לשמור על הטמפרטורה בחדר, מבלי להשתמש בחימום בימי החורף או בקרור בימי הקיץ. לוילונות העשויים מבדים כהים וכבדים יותר, יש נטיה לשמור על הטמפרטורה בחדר, היות והחום אינו חודר פנימה באותה הרמה שהיה, לולא היו וילונות תלויים.

איזורים אחרים בבית, אשר יכולים ליהנות מיתרונותיו של וילון בד הם האמבטיה וכן המטבח. שני חדרים אלו זקוקים תמיד לאור מקסימלי בשעות היום היות והחלונות בהם קטנים בד"כ. כך וילון הבד יאפשר כניסה של אור יום ופרטיות בשעות הלילה.

וילונות בד אינם נחשבים ליקרים, אם אתם לא רוכשים וילונות מעוצבים, העשויים בעבודת יד או מחומרים יקרים. ישנם מבצעים רבים, חלקם ברשת וחלקם בחנויות לאבזרי בית, שניתן להשיג כיסוי לכל חלון בביתכם. בנוסף על כך, ניתן לכבס אותם בקלות, בהתאם להוראות הכביסה ואף לתלות אותם בחזרה על החלון כאשר הם רטובים. הבד מתבייש במהירות רבה.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.