24 ינואר 2021

לא רק וילונות – איך משלימים את עיצוב החדר?

הצללת חלונות בחדרי הבית הם חלק חשוב ובולט. כאשר מדובר בעיצוב פנים והאפשרויות האינסופיות כמעט של סגנונות, צבעים וצורות של וילונות ומוצרי הצללה אחרים, מבליטים את הסגנון והעיצוב בחדר. אך עיצוב הוא לא וילונות ואלמנטים נוספים יעניקו מראה ייחודי ויעשו שינוי מהותי בחדרי הבית.

להלן כמה אפשרויות נוספות לעיצוב חדרי הבית, שעושות את ההבדל:

בכל חדר בביתכם, יש רקע אשר מעניק את הסגנון הייחודי שלו. הרקעים האלה הם הקירות בחדרים. כיום, אפשרויות חיפוי הקירות הוא אינסופי: מצבע, לטפט, למדבקות קיר. שינוי אופי החדר שלכם הוא עניין פשוט יחסי ואפילו מהנה. קיימים טפטים רבים, בסגנונות, בעיצוב ובדוגמאות שונות, אך יש גם טפטים ואפשרויות חיפוי מיוחדות. אם רציתם שהקירות שלכם יראו כמצופים בלוחות עץ, תוכלו לעשות  זאת. קיים טפט המדמה עץ אורן ונראה טבעי ומקסים. טפט כזה יכול להתאים לכל חדר בבית ואפשר להדביק אותו במאוזן או במאונך, או אפילו באלכסון, בהתאם לצורך ולטעם שלכם. טפטים מהווים פתרון משלים וטוב לווילונות ושילוב טפטים עם וילונות בצורה חכמה יכול להפוך חדר פשוט לחדר  משודרג וייוחדי.

גם מדבקות קיר הן דרך נפלאה וקלה לשימוש, כדי לבצע שינוי במראה החדרים ואף לתת את הדרך לביטוי היצירתי שלכם. יש יתרונות רבים לשימוש במדבקות קיר כמוצרים לעיצוב פנים. הן זמינות במבחר של גדלים, תמונות וצבעים. ניתן למצוא אפילו מדבקות בצורה של אותיות, מספרים, צורות גיאומטריות ואפילו מצופות בבדים. סלון, חדר שינה, מטבח או חדר ילדים – מדבקות הקיר מתאימות לשימוש בכל חדרי הבית. הן נדבקות בקלות רבה על כל משטח חלק, כולל זכוכית, רהיטים וכלים שונים. באותה מידה שהן נדבקות בקלות, הן גם מוסרות בקלות רבה, מבלי לפגוע במשטח עליהן הן מודבקות, ללא טרחה רבה.

מדבקות הקיר הן דרך דקורטיבית במיוחד, כדי להעניק מגע של סגנון ייחודי, לכל חדר בנפרד. אם רציתם לתת מגע של אור וחיים לפינת האוכל, תוכלו להדביק מדבקות קיר עם דוגמא של פירות וכלי אוכל על הקירות. בסלון אפשר להדביק מספר מדבקות קיר עם דוגמאות של פרחים גדולים, גם בפינות הקטנות בחדר, שעדיין לא הצלחתם לעצב לטעמכם.

לא רק הקירות נותנים את המגע העיצובי של החדרים, גם התקרה ניתנת לעיצוב, הרבה מעבר לסתם אהיל או גוף תאורה. נברשות הוגדרו כמתקן בעל קנה אחד או שניים, התלוי בתקרת החדר ובימי הביניים הנברשות היו עשויות, בדרך כלל מעץ, בצורת צלב, משולבים בחודי מתכת, עליהן היו מדביקים את הנרות. הנברשות של פעם שהיו חלק מארמונות ובתי פאר, התפתחו במשך השנים לעיצובים עדינים, המשלבים זכוכית וקריסטלים ומהוות אלמנט עיצובי יוקרתי בעל נוכחות בהרבה בתים שגרתיים.

מעבר לקירות ולתקרה, גם סגנון הריהוט שתבחרו ישפיע מאוד על עיצוב החדר. אוהבים ספות מעור? מצויין. סלון עור נחשב כעמיד מאוד לאורך שנים ואם לא תבחרו בצבע בהיר מדי, גם לא יהיה לכם קשה מאוד לנקות אותו. אם הסלון שבחרתם כהה מדי, תוכלו "לשבור" את ההרגשה של הכבדות עם כריות דקורטיביות צבעוניות, שיכולות גם להתאים בגווני הצבעים לשטיח על הרצפה ולצבע הוילונות.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.