30 דצמבר 2020

לעשות חלונות לתפארת

כדי להבין את הרצון ליצור חלון מדהים, דמיינו שאתם בצימר בחופשה: בשעת בוקר מוקדמת, כאשר בחוץ גשום וסוער, מביטים דרך חלון העשוי כולו מזכוכית. בעודכם אחרי מקלחת חמה, פותחים את ארונות אמבטיה ומתעטפים בחלוק רחצה מחמם. אפשר גם לדמיין את החזרה הביתה מיום עבודה, כאשר אתם מביטים באור שמקבל אתכם בבית, מבעד לשמשות של החלונות העגולים בסלון שלכם. חלון אינו אמור לשמש רק כרהיט פונקציונלי אשר יושב בתוך הקיר ומאפשר לכם לראות את העולם שבחוץ, מאפשר כניסה של אור יום או רהיט אשר מאוורר את הבית. כשהוא עשוי כמו שצריך ומראהו נעים, וילון הינו אלמנט עיצובי ייחודי ויפה, גם מחוץ לדירה וגם בתוכה.

אז איפה מתחילים? יש כיום יותר אפשרויות זמינות  מאי פעם בבניית חלונות, בסגונות שונים, בגדלים שונים, צורות, מסגרות וזה מרגיש כאילו אין לזה סוף. ההחלטה צריכה להתחיל תוך התחשבות במראה החיצוני של הבית שלכם ומהסגנון הפנימי שלו, זאת מכיוון שדלתות וחלונות הם רהיט אדריכלי גדול. אז בתור התחלה, פירוט אנטומי של החלון:

  • המשקוף – החלק אשר מקובע לקיר, בין אם בעזרת דבק או בעזרת ברגים, עליו מחברים את חלקי הפרזול של החלון ואליו מחברים את כנף החלון. עשוי בד"כ מאלומיניום, אך גם מ-PVCC (חלון פולימרי).
  • הכנף – החלק בתוך החלון, שבו קבועה הזכוכית ועשוי מהחומרים שמהם עשוי המשקוף. הכנף הוא חלק  רגיש במבנה החלון, היות והוא כבד, אך גם נייד והוא אמור לאפשר אטימה מוחלטת בינו ובין המשקוף והזכוכית אשר נמצאת בתוכו.
  • הזכוכית – החלק החשוב ביותר, אשר בלעדיו כלל לא היה לנו חלון. ישנם סוגים רבים של זכוכית  שמתאימים לבניית חלון: בודדת, כפולה, טריפלקס, מחוסמת ועוד.
  • אטמים – אשר בלעדיהם חלון הופך להיות עוד רהיט יפה, במקרה שהוא מושקע, אך לא פונקציונלי  כל-כך, אם מי הגשים חודרים דרכו. חלון איכותי הוא חלון אטום כמו שצריך.
  • פרזול – הצירים, המנגנון והידית, אשר יכולים להשפיע רבות על מראה החלון וקיימים במגוון של  סגנונות וצבעים.

תוכלו למצוא חלון כמעט לכל שימוש בבית ובמראה אסתטי אישי. בנוסף לסגנונות הפתיחה והצורה הקלאסיים שאנו מכירים אפשר גם להתקין חלון צוהר גבוה, כדי לאפשר שימוש במקסימום אור ואיוורור בחדר. סגנונות שונים של חלונות מאפשרים פתרונות לצרכים אישיים, כמו שימוש ברפפות, שהם חלונות תריס, העשויים מלוחות של זכוכית, אשר נפתחים בדיוק כמו תריסים, כך שהם מגדילים את ההזדמנות לאוורר את החדר, אך מספקים אבטחה משופרת.

שימוש של חלונות זכוכית ורשתות, נפוץ מאוד בארץ ובארצות חמות בעולם, כך שאפשר להנות מכניסה של אוויר ואור טבעי, אך להימנע מחדירה של חיות וחרקים לא רצויים.

מתלבטים איזה וילון להתאים לחלון שלכם? המלצה שלנו: תמיד כדאי לבחור בוילונות מבד איכותי שניתן להוריד ולכבס בקלות.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.