9 יוני 2021

פתרונות הצללה למשרד

לאחרונה נכנסתם למשרד חדש והשקעתם בו רהיטים מדהימים המותאמים לנוחות העובדים, התאמת הצבעים המשרים אווירה של רוגע וגוונים מושלמים שמטרתם לייעל אתכם בארגון ובו זמנית לספק ללקוחות שלכם בית שכיף להמתין, לחזור ולקבל שירות. 

למרות זאת, כאשר אתם מתיישבים באמצע היום בעמדת העבודה האור שחודר מסנוור אתכם ומקשה על שגרת העבודה, האם זה כי עדיין לא בחרתם את הווילונות המתאימים?

 בדיוק כאן לנו באקספרס דיזיין יש את כל הפתרונות לעבודה בסביבה מדהימה ומימוש משחקי אור וצל בצורה המושלמת של וילונות למשרד שיודעים להתאים את עצמם אליכם ואל הלקוחות ששואפים תמיד ליותר. 

צריכים וילונות חשמליים או אפילו וילונות גלילה שישלימו את החסר ויעשו עבודה מדהימה? אם עד כה רכשתם כבר את כל האביזרים מה שחסר לכם זה רק אקספרס דיזיין – עיצוב וילונות שעושה את זה מהר וחכם בשבילכם. 

כשהווילון וכרטיס הביקור של הארגון מדברים באותה השפה 

זה לא חדש, המשרד שלכם הוא לב העניינים, הוא למעשה כרטיס ביקור שלא מדבר אלא מציג כמה אתם אוהבים ומשקיעים בסביבת העבודה וכמה אתם ערוכים ומוכנים להשקיע גם בלקוח הקיים או הפוטנציאלי. 

מבין כל הפרמטרים ושיקולים שיעברו ללקוחות שלכם בראש, אחד מהם יהיה גם קשור בכמה אתם משקיעים באמת במשרד ובתכולתו. בשלב זה נכנסים וילונות מושלמים שמבינים את הצורך העיצובי שלכם ושל העובדים ועל הדרך לא מוותרים על ערך מוסף המושתת במשחקי האור, הצל, חום, הקור וכל מה שביניהם ובמילה אחת? הצללה! 

כפי שהבנתם, כיום יותר ויותר עסקים מכירים בדרישה ומבינים את הצורך בתפוקה גבוהה לצד פרודוקטיביות של וילונות שיודעים להיות לא רק יפים בלוק הראשוני אלא גם בעלי אופי ותכונות המיוחסות ליעילות והצלחת הארגון וסביבת העבודה. 

כאמור, האלמנטים הקריטיים ביותר להצלחתו של הארגון מתחילים ונגמרים ביכולתו של הווילון לאפשר מעצם היותו את העיצוב החסר, עיצוב מושלם ובו זמנית יכולות הצללה מושלמות, כל לקוח על פי צרכיו האישיים. 

להתאים את הווילון למשרד – איך בוחרים נכון? 

היכן ממוקם המשרד? האם הוא ממוקם רוב שעות היום אל מול השמש? זה חשוב ואתם בטח יודעים כיצד להתייחס אל הפרמטר הזה וכך באמצעות הווילון הנכון למגר את חולשות המשרד בהיבט התאורה. 

כמו כן חשוב לבדוק מבין כל הזויות איזו זווית צריכה מיגון יותר? דבר נוסף שיש להביא בחשבון קשור בחומרי גלם, האם יש לחומר השפעה בהיבט העמידות? 

דבר נוסף מתייחס גם אל הפעלה קלה, מנגנון שלא מתבלה בקלות וקל להפעילו גם מרחוק בצורה הבטוחה ביותר. 

בסיכום דבר, עכשיו כשאתם כבר יודעים מה חשוב באמת להשלמת העיצוב, כל מה שנשאר זה רק לבחור את הווילון שישלים את החסר וישלים למשרד בדיוק את מה שהוא צריך לטווח הארוך. 

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.

    בחר שעה רצויהבוקר (9:00-12:00)אחה"צ (12:00-15:00)ערב (15:00-17:00)

    jQuery(document).ready(function(){set_leader_inputs(gt_cc_utm_source);});

    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.