10 יוני 2022

9 צעדים לניקוי כתמים קשים מהוילונות

סוגי הכתמים הנפוצים ביותר בוילונות הינם כתמי טושים, הם בין הכתמים העקשניים ביותר שתמצאו על כל משטח. הסרה מוצלחת של כתם עיקש מהוילונות תלויה בכמה גורמים: סוג הבד, הצבע שלו והזמן שחלף מרגע היווצרות הכתם. המשיכו לקרוא ותגלו מהם עשרת הצעדים הבטוחים להסרת כתמים קשים מהווילונות שלכם.

מבצע מיוחד בהזמנת שירותי ניקוי ספות (ניקוי וילונות והסרת כתמים ב-30%  הנחה

מהם הצעדים להסרת כתמי וילונות קשים?

אין דבר מסתכל יותר מכתם במרכז הוילון, שלא ניתן להתחמק ממנו. באמצעות מספר צעדים פשוטים תוכלו להסיר את הכתמים העקשניים ביותר, כמובן בכפוף להוראות היצרן.

צעד ראשון: הוראות היצרן

בצעד הראשון עליכם לבדוק את תווית היצרן, ולוודא האם ישנן הוראות מיוחדות לכביסה. ישנם בדים שיש לנקות באמצעות ניקוי יבש בלבד, והשיטה שלנו עלולה לגרום נזק לבד.

צעד שני: הכינו את משטח העבודה

הכינו משטח שבו תוכלו לבצע את פעולות הסרת הכתמים, ככה שבמידה וצבע הכתם יוסר הוא לא יכתים את המשטח עליו אתם עובדים. מומלץ לעשות זאת באמצעות כיסוי המשטח עם יריעת בד שניתן ללכלך או מגב, או כל דבר אחר שנוח לכם.

צעד שלישי: הנחת הוילון על משטח העבודה

בשלב הזה עליכם להניח את הווילון בצורה כזאת שהכתם יהיה כלפי מטה, על בד ההפרדה שהנחתם על משטח העבודה בצעד הקודם. עליכם להניח את הווילון בצורה כזאת שהכתם יספג על הבד שהנחתם, על מנת לשמור על האיכות של וילונות הבית שלכם.

צעד רביעי: הדגמה על חלק קטן בוילון

בצעד הזה עליכם להשרות ספוג בנוזל אלכוהולי ולנסות אותו על חלק נסתר בוילון, על מנת לוודא כי החומר אינו הורס את הוילון.

צעד חמישי: בצעו את פעולת הניקוי

לאחר שניסיתם את החומר על חלק מהוילון וראיתם שאינו פוגע בו, עליכם לטפטף באמצעות הספוג את האלכוהול על האזור המוכתם, ולהימנע משפשושים בכדי לא לפזר את נוזל הכתם על חלקים אחרים של הוילון.

צעד שישי: החליפו את הבד הסופג

בצעד הזה עליכם להרים את הוילון מהמשטח, ולהחליף את הבד המפריד בין המשטח לוילון. שלב זה נועד למנוע מנוזל הכתם להכתים אזורים אחרים בוילון.

צעד שביעי: חזרו על הפעולה

לאחר שהחלפתם את הבד המפריד, עליכם כעת לטפטף שוב את האלכוהול על האיזור המוכתם באמצעות הספוג. פעולה זאת תעביר את שאריות נוזל הכתם אל הבד. בצעו פעולה זאת שוב ושוב עד שהכתם דוהה לגמרי.

צעד שמיני: שטיפת הוילון

כעת לאחר הסרת הכתם לגמרי, שטפו את הוילון ביסודיות במים נקיים וקרים. במקרים בהם הכתם לא הוסר לגמרי, אין לעשות בכלל שימוש במים חמים ויש להימנע משימוש במגהץ או בייבוש הוילון במייבש כביסה. החום גורם לחדירת הכתמים יותר עמוק לסיבי הבד, דבר שיקשה מאוד על הסרתם מאוחר יותר.

צעד תשיעי: הייבוש

לאחר שטיפת הוילון כעת מגיע הצעד האחרון והחשוב ביותר – הייבוש. וודאו כי אתם מייבשים את הוילון במקום יחסית מוצל, על מנת שהשמש לא תהרוס את מרקם הבד ואת הצבע שלו. בנוסף לכך, וודאו כי הווילון מונח בצורה כזאת שהוא לא מקופל או מקומט, מה שמונע קמטים לאחר הייבוש.

מה ההבדל בין ניקוי וילונות ביתי לניקוי וילונות מקצועי?

ניקוי וילונות ביתי הינו ניקוי שיטחי, אשר מסיר את הכתמים מהשכבות החיצוניות של הבד בלבד. באמצעות ניקוי מקצועי מתבצע ניקוי מעמיק יותר, אשר מאפשר לסיבי הבד להתרכך ולשמור על המרקם המושלם שלהם. חברת ניקוי וילונות מקצועית בעלת טכנולוגיה מתקדמת, חומרים אורגניים איכותיים וכמובן צוות מקצועי ומיומן. לפרטים נוספים ותיאום הדגמה חינם בביתכם חייגו עכשיו למומחים של מאסטר קלין בטלפון 1700-501-587.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.