30 דצמבר 2020

הקשר בין וילונות לתאורה

וילונות הם כלי חיוני בבית לשליטה על האור הנכנס מבחוץ. אם אתם רוצים שהחדרים שלכם יהיו שטופי אור שמש מנצנץ או מעדיפים שהאור יתפזר בחדר בעדנה, ויעניק תחושת אווירה בייתית של רוך וחמימות רכה, בכל מקרה, תרצו לפעמים לחסום את האור הטבעי שנכנס. האם כרגע הוילונות על החלונות בביתכם הם כבדים, קלילים ובעלי יכולת לנהל את האור הנכנס פנימה, על פי הצרכים שלכם?

חישבו גם על הרהיטים בחדרים ועל המפגש שלהם עם קרני השמש, על השטיח היקר ששוכב על הרצפה והצבעים המקסימים שלו. חשיפה של אור שמש ישיר, ללא חסימה, עלולה לפגוע בהם. ראוי לכן להגן על הריהוט בבית בווילון שיסתיר את השמש וישמור על תכולת הבית לאורך זמן.

בחדר השינה שלכם, בוודאי חשובה לכם הפרטיות, כאשר אתם מחליטים על הוילונות שאתם מתכוונים לתלות על החלון. רבים מאיתנו מעדיפים וילונות אשר יאפשרו כניסה של אור טבעי רב בשעות היום, אך מאוד רוצים את תחושת הפרטיות בלילה. וילונות בחדר השינה אמורים להיות מתאימים לצרכים שלכם  גם לשנת הצהריים, גם אם היא קורית פעם בשבוע בלבד. לכן, בלי יכולת להחשיך את החדר באופן מוחלט, ספק אם ניתן יהיה ליישם את המנוחה הרצויה לכם.

כמה שובה לב הוא מראה הילדים בחדרם, משחקים על השטיח, כאשר החלון פתוח והווילון מוסט לצדדים, כדי שניתן יהיה לנצל את האור הטבעי של היום. אבל לא חייבים להסיט לחלוטין את הווילון בחדר הילדים. אם אתם מתגוררים בבית קרקע או בקומה נמוכה, אולי לא תרצו שהילדים יהיו חשופים למבטים מבחוץ. במקרה כזה, ניתן להשתמש בוילון כפול, כך שכאשר מסיטים חלק אחד שלו, נכנס האור פנימה, אך הוא אינו מאפשר מראה מבחוץ אל תוך החדר. הוילון הכפול יכול לשרת אתכם גם לשעות השינה הרבות שילדים זקוקים להם. כאשר הוילונות עשויים בצבעים שונים או מבד צבעוני, האור הנכנס יהיה מקסים ויעניק תחושה של יופי ושמחה.

גם במשרד וילונות חשובים לנו מאוד, מעבר למראה שהם יוצרים וההרגשה, הם אמורים להיות פונקציונליים, היות ואנו מבלים שם שעות רבות, לאורך כל שעות היום. חדרים מוארים ללא וילונות, יקשו עלינו את העבודה עם מחשב וגם בלעדיו, היות וכל דבר הפוגש בקרן שמש, גורם לה לחזור ועלול לסנוור אותנו ולאמץ את העיניים. היכולת לעבוד על מחשב כאשר השמש פוגעת במסך היא מינימלית ובעצם תהיה בלתי אפשרית, כך שתרומת הוילון בחלונות המשרד שלנו, בין אם אנו עובדים בבית או בחוץ היא גדולה והשפעתה ברורה.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.

    בחר שעה רצויהבוקר (9:00-12:00)אחה"צ (12:00-15:00)ערב (15:00-17:00)

    jQuery(document).ready(function(){set_leader_inputs(gt_cc_utm_source);});

    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.