072-331-2881
24 ינואר 2021

אופני השימוש השונים של וילונות

וילונות נועדו למספר שימושים ומטרות: לחסום את כניסת האור אל תוך החדרים, להגן על הריהוט מדהייה, להעניק לנו ולאורחים שלנו פרטיות ולקשט את החדר. כל מה שנותר לנו לעשות הוא לכוון את הווילון שלנו במהלך היום, כך שהוא משרת את המטרות העיקריות לשמן הוא נרכש. הסיטו את הווילון במהלך היום, כדי לאפשר לאור להכנס והסיטו אותו בלילה, כדי לאפשר לעצמכם פרטיות ואל תשכחו לסגור אותו כאשר אתם נעדרים מהבית למספר ימים, כדי תוכלו לשמור על הרהיטים מנזקי השמש.

תהליך פתיחת הווילון וסגירתו, תלויים בסוג הוילונות שמותקנים אצלכם. ישנם סוגים שונים של וילונות, עם מספר אפשרויות להפעלתם. ניתן למצוא וילונות שפתיחתן נעשית בדרך הפשוטה ביותר של הסטה ידנית, כגון וילון לולאות המושחל על מוט. מנגד, ישנם גם מנגנונים יותר מורכבים וננסה לפרט ולהקל על הבחירה עבורכם במאמר זה.

האם חשבתם כמה נחמד יהיה להתעורר בעזרת קרני השמש בבוקר ובלי למהר ולכבות את השעון הטורדני? זה אפשרי עם וילונות חשמליים שנפתחים אוטומטית בחדר השינה שלכם. אך לא רק להתעורר, אלא גם לסגור את הווילונות בלחיצת כפתור, כדי לחזור לישון. יעיל ופשוט. האפשרויות העומדות בפניכם להפעלה הן על ידי שלט או על ידי מתג בקיר. המערכת הזו ניתנת להפעלה בווילונות הנפתחים לצדדים ואף לאלה המוסטים כלפי מעלה.

אך לא לכל חדר מומלץ להשתמש במנגנון חשמלי ובחלונות חדר הילדים כדאי לבחור באפשרויות אחרות שאינן חשמליות, בראש ובראשונה מטעמי בטחון. אי אפשר לדעת האם הילדים מבינים את רמת הסיכון בווילון בעל מנגנון חשמלי ולכן לא מומלץ לקחת את הסיכון. נוסף על כך, לא יהיה יעיל להתקין וילון בעל מערכת חשמלית, היות ובחדר ילדים יש צורך לעיתים לנקות את הוילון בעודו תלוי או להורידו לשם כביסה. וילון המוסט ידנית, ממש כמו וילונות של פעם, ללא כל כבל או שרשרת יהיה אידאלי יותר בחדר הילדים. כך תוכלו לתפעל אותו בקלות ולנקות על פי הצורך.

למטבח, לחדר האמבטיה ולפעמים גם לסלון, תוכלו להשתמש בוילונות גלילה, אשר בנויים כיריעת בד על מנגנון של שרשת משיכה, כאשר הבד מתגלגל בזמן ההסטה על צינור אלומיניום והוא זמין במגוון של קוטרים, בהתאם לרוחב החלון ולמשקל הבד שבחרתם. במקרה של וילונות גלילה מותקנות משקולות  בקצה התחתון של הבד, כדי לדאוג שהוילון יישאר מתוח וישר.

וילונות ונציאניים מאפשרים מנגנון נוח להפעלה, כאשר צורת ההפעלה היא באמצעות משיכת חוט או  סיבוב מעין מקל. פתיחת וילון ונציאני היא כמו פתיחת תריסים.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.