12 מאי 2021

המדריך לבחירת וילונות הצללה למשרד ולבית

אם כבר עיצבתם את הבית או המשרד ומה שחשוב לכם זה איכות ההצללה אתם צודקים בהחלט! ההחלטה לגבי וילונות למשרד שהם גם וילונות הצללה הינה החלטה של מה בכך ובדיוק כאן אנחנו באקספרס דזיין נכנסים לתמונה.

אקספרס דזיין, עוזרים לכם למצוא וילונות שמתאימים את עצמם לארגון שלכם או לבית, באמצעות אקספרס דזיין תוכלו גם אתם להשלים את מלאכת העיצוב להפוך את נראותה למושלמת ואופרטיבית כאחד.

עדיין לא סיימתם את מלאכת העיצוב וחסרים לכם רק ווילונות להשלמת התמונה? צריכים עזרה שתספק לכם 2 יתרונות במכה אחת? הנה לכם כמה רעיונות שיסייעו לכם להשלים את התמונה על הצד הטוב ביותר.

איך בוחרים וילונות גלילה שיהוו גם מקור להצללה מושלמת?

וילונות גלילה ידרשו מכם לתת את תשומת הלב המלאה לגבי חומר הגלם, איזה חומר מועדף עליכם? האם תעדיפו וילונות בד או מחומר קשיח יותר? אם אתם רוצים להגיע לרמת הצללה גבוהה ביותר יהיה עליכם לשאוף לווילון "רואה שאינו נראה" לא מבינים למה הכוונה?

זה מאוד פשוט, אם תבחרו וילון שכזה תוכלו להשקיף אל הנוף אבל מי שנמצא בחוץ לא יוכל לראות מה קורה אצלכם בבית ובמשרד ובו זמנית תוכלו לקבל את ההצללה שהמשרד או הבית שלכם צריכים.

פרמטר נוסף יעסוק בצבעים ובהתאמה לעיצוב הכללי, האם אתם בכיוון של צבעים ניטרליים או בצבע קרם בז'? מה לגבי שילוב של כמה צבעים יחד? זה בהחלט קשור לאופי שלכם ולאופי הבית והמשרד אותו תרצו להשיג.

כמו כן יש להקפיד ולהתאים וילונות גם לחלון שיש לכם כרגע, לא לשכוח את המרחב של הבית, את צבעי הקירות, התאורה והרהיטים שהם חלק בלתי נפרד מכל הדברים יחד. כמו כן יש לקחת בחשבון את הפעלת הווילונות, האם תעדיפו הפעלה ידנית או דיגיטלית? מה תהיה רמת השליטה שלכם גם מרחוק?

אילו סוגי וילונות הצללה קיימים בשוק?

ראוי לזכור כי לא כל וילון שיתאים לכם יתאים לחלון שלכם ולכן חשוב להבין בדיוק לאן לייעד את הווילון. לדוגמא, הצללה לחלון בחדר ילדים תהיה שונה ביחס לסלון או משרד ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון בטרם עושים את הצעד שיספק בסופו של דבר את החוויה אליה אתם שואפים.

כאמור, אפשר לדבר על רשימה לאין שעור של וילונות גלילה, וילונות ונציאנים, וילון סילואט, דואט, וילון פליסה, ורטיקלים, סאן סי, וילונות גלילה חיצוניים ועוד, השאלה היא מה בוחרים באמת?

רוצים לשלוט שליטה מלאה על ההצללה? עם שלט ואמצעי טכנולוגיה מתקדמים תוכלו לשלוט באופן מלא על הדברים והכול בלחיצת כפתור אחת.

כך גם וילונות דואט, פליסה, וילונות ורטיקלים ואפילו וילונות ונציאנים, חושבים שאתם צריכים עצה או עזרה? היועצים שלנו ממתינים לכם כאן וישמחו לתת מענה לכל שאלה.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.