24 ינואר 2021

הצורך של וילונות – הפן הפרקטי מול הדקורטיבי

וילון לסלון

אם אתם חושבים על החלפת וילונות באחד מחדרי הבית או חדרי המשרד, ושוקלים שיפוץ או קנייה של נכס, מאוד תשמחו להתחדש במבחר הסגנונות הקיים בתחום. אך אל תמהרו, וילון הוא לא משהו שמחליפים על בסיס חודשי, והוא צריך להיות מסוגנן ומתאים לעיצוב החדר, ומנגד גם לשרת מטרות פונקציונליות.

השימושים הפרקטיים של וילונות מתייחסים למספר אלמנטים. לפני הכל, וילון אמור לאפשר שליטה על כניסה של אור היום ואם אפשר, גם לחסום את קרני ה-UV המזיקות. שירות נוסף שווילון מעניק לנו הוא שמירה על הפרטיות שלנו מעיני אחרים ושמירה על טמפרטורה קבועה בחדר. וילון בחדר האמבטיה, למשל, גם אמור לשמש כמגן מפני המים הזורמים בזמן הרחצה וגם צריך לתת פרטיות ולכן יש מי שנמנע מהתקנת וילון שקוף. וילון בחדר הילדים אמור להיות פונקציונלי ולכן כדאי שיהיה מבד רחיץ ונוח לאחזקה.

אך מה בנוגע למראה הוילון?

יש מי שרואה בווילונות אלמנטים עיצוביים באופן מוחלט ומבקש לשדר סטטוס ומעמד, אשר הופכים את הבית למעוצב ויוקרתי יותר. הרצון להתאים את המראה הייחודי לסגנון הריהוט בחדר, עלול לעיתים לבוא על חשבון הפרקטיות. אך לא תמיד. כיום, עם מבחר וילונות רחב וכיסויי החלון הקיימים בשוק, אפשר למצוא וילונות שישרתו את שתי המטרות גם יחד: גם וילון שיתאים לעיצוב החדר, וגם וילון שישרת את הפן הפרקטי. כך שאין צורך להתפשר.

הלכתם לבחור וילון וגיליתם את הוילון המדהים ביותר שראיתם? כזה שיתאים בדיוק לסגנון העיצובי של הסלון שלכם, עם התאמה לריהוט, לשטיחים ואפילו לצבעי הקירות? דאגו שהוילון יענה גם על הצרכים הפרקטיים שלכם. במצב שבו הוילון מושך אתכם מאוד מבחינה אסתטית, אך הבד הוא דק מדי ולא יענה על הצורך להצלת החדר, תמיד ניתן לבקש כי יוסיפו בד מאחור, כך שהוילון יהיה דו-שכבתי.

גם בחדר ילדים אפשר לתלות וילון שיהיה פרקטי וגם דקורטיבי. ישנם וילונות עם וולן בחלק העליון שלהם, כך שהחלק התחתון עשוי מבד מתאים לחדר הילדים, עם יכולת הצללה גבוהה, בד רחיץ ונוח לאחזקה וחלקו העליון יכול להיות עשוי מבד עדין יותר, בתוספת אביזרים ייחודיים ומוט מהודר, כך שתשיגו גם את ההתאמה הסגנונית שרציתם.
עם וילונות במשרד הדגש צריך להיות על דקורציה, ומבחינת אספקטים של פרקטיקה, צריך לחשוב היטב על תחום הפרטיות. במשרדים רבים ישנה הפרדה בין חדרים בחלונות זכוכית, משמע יש צורך להתקין וילון אשר ישמור על הפרדה ויזואלית מוחלטת. ישנם בדים עבים, שיכולים לבצע את העבודה ולשמור על המראה האסתטי והיוקרתי גם יחד, כגון: קטיפה או טפטה.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.