30 דצמבר 2020

טיפים לוילונות לחורף

עכשיו, כשהחורף כבר מראה את אותותיו, זה הזמן להיערך לקראת העונה הגשומה והרטובה ולהכין את הבית לכבוד החורף. הווילונות, שאותם אפשר למצוא בכל בית כמעט וגם בכל חדר, הם הרבה יותר מאלמנט דקורטיבי, קישוטי, שנועד להוסיף צבעוניות וגם סגנון לחדר. הם יכולים לשמש כפתרון בידוד וגם ליצור תחושה נעימה וחמימה יותר בבית, ובמיוחד במהלך החורף הקר.

רגע לפני שאתם בוחרים וילונות חדשים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון, ובעיקר גם חכם יותר:

  1. שכבות זו מילת המפתח – כדי ליצור את האווירה החמימה והמחבקת בבית, ובמיוחד במהלך חודשי החורף הקרים והגשומים, כדאי לכם לבחור בווילונות בכמה שכבות. כך תוכלו ליהנות מבידוד מתאים ותחושה נעימה יותר בחורף, ובקיץ, ממענה בהתאמה מלאה לימים חמים יותר. כמה שכבות של בד יכולים להציע לכם גם פתרון הצללה מצוין וגם את הפרטיות, שוודאי אתם מעוניינים בה. הדבר נכון במיוחד לבתים עם חלונות גדולים, הפונים אל הכביש או אל בתים אחרים וגם למקומות בהם מזג האוויר עשוי להיות סוער מאד במהלך החורף.
  2. מה דעתכם על וילונות מסאטן? הסאטן הוא בד מיוחד מאד בעיצובו ובעל אופי, השונה מכל בד אחר. וילונות מסאטן יכולים להיות מענה מתאים לחורף ולשוות לבית אווירה מסוג אחר. הסאטן הוא בד עבה יותר, בד בעל נוכחות ובעיקר גם כזה שמציע סגנון ייחודי. אפשר לשלב וילונות כאלו בבתים המעוצבים בסגנון מודרני וגם בכאלה המעוצבים בסגנון כפרי, טבעי יותר. הווילונות מסאטן מגיעים בצבעים שונים ובהיותם בעלי מרקם צפוף יותר, הם מציעים את הבידוד הנדרש וגם את ההצלה הרצויה למקום.
  3. ומה לגבי הצבע של הוילון? – בחירת צבע הווילון תלויה בעיצוב הבית כולו וגם בטעם האישי. כשמדובר על חודשי החורף, מומלץ שלא "לברוח" אל הצבעים הכהים או אל גווני האפור השונים. אפשר גם לבחור בצבעים בהירים יותר, ולו רק כדי להוסיף סגנון ייחודי וגם אווירה קלילה יותר. מצד שני, מי שבכל זאת מעוניין במראה החורפי יותר בבית, אפשר לבחור וילונות בגוונים שונים, המשלבים כמה צבעים. למשל, אדום, חום וגם צהוב, או שחור ולבן עם אלמנטים גרפיים מיוחדים ועוד. חשוב לזכור שהווילון משפיע על המראה כולו ובעל נוכחות רבה מאד. וילון בצבע הנכון ייצור את האווירה שבה מעוניינים ואת התחושה הנעימה בבית.
  4. מחיר – גם למחיר ישנה חשיבות רבה יותר בעת הבחירה. אם חשוב לכם ליהנות מוילון איכותי, מבודד וגם מסוגנן מאד, התחילו בחיפוש מבעוד מועד כדי שתמצאו אחד שמתאים וגם מוצע במחיר הנוח לכם. ערכו סקר שוק, בחנו חנויות שונות וגם חפשו מבצעים מיוחדים לקראת החורף, שיהפכו את הרכישה לאטרקטיבית הרבה יותר. בכל מקרה, אם חשובה לכם האיכות, זכרו שייתכן ותאלצו לשלם מעט יותר, בהשוואה לוילון פחות מוצלח, שייתכן ולא יתאים לבית וגם לא לימי החורף הקרים.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.