12 מאי 2021

איזה וילונות מתאימים לעונת הקיץ

השוק הפתוח מציע מגוון של אפשרויות בכל תחום ובפרט בתחום העיצוב ובחירת וילונות, עם זאת, חשוב לציין כי לצד וילונות מדהימים המתאימים לקיץ יש גם את הדגמים הקלילים יותר, אלו שמבשרים על הקיץ שכבר נמצא כאן איתנו. 

אז אם גם אתם רוצים לשנות את נראות הבית, להעביר את הבגדים החמים לאחור ולהתחיל את הקיץ בצורה הטובה ביותר בואו להתכונן לזה באמצעות בחירת וילונות בד קליקים שהם גם וילון האפלה והצללה מושלמים. 

לא מבינים במה מדובר? לנו באקספרס דיזיין יש את כל היכולות לסייע לכם להשאיר את החורף מאחור ולקבל את פני הקיץ עם וילון רומאי מושלם שיבשר על הימצאותו של הקיץ וייצר את הקלילות הנדרשת בימים החמים ביותר בשנה. 

מאילו חומרי גלם עשויים וילונות שמתאימים לקיץ? 

מעבר לעיצוב, וילונות בתקופת הקיץ יודעים לא רק להשיג לכם את ההצללה המושלמת אלא גם מספקים מקום מוצל ונעים שכיף לשהות בו. כמו כן, לצד לא מעט יתרונות יכולים וילונות אלו להתאים לעיצוב המושלם ובו זמנית לשלוט על כמות האור שיחדור אל החדר. 

יש וילונות שקופים ודקים שמתאימים לחדר שינה ויש בעלי בד עבה יותר בגוונים בהירים יותר המסייעים כאמור לשלוט על טמפרטורה נעימה נוכח ההצללה, שליטה בכמות האור וכמובן מתן פרטיות מלאה לכל מי שנמצא בחדר. 

כמו בכל דבר, גם כאן חשוב מאוד להבין מה הציפיות שלכם מהווילונות? אם הצורך העיקרי שלכם הוא לקרר את החדר אולי כדאי לכם לפתוח אפיקים לסוגי בדים שיכולים בהחלט לספק הגנה מאור ושמש! 

הם אולי לא מחליפים מזגן אבל הם בהחלט משפרים את האפקטיביות שלו ומגיעים בכמה צבעים לרבות טקסטורות המאפשרות לכם את העיצוב הקיצי שתמיד חלמתם עליו לצד וילון שלא רק יודע להתמזג מבחינה עיצובית אלא גם נותן ערך מוסף בהיבט הנוחות והנעימות בחדר. 

כדי להבין כיצד נוצרת האפקטיביות ומה הקשר בינה לבין הווילון אולי כדאי לדבר על חומרי הגלם. לצורך העניין הקדמה והטכנולוגיה של היום מביאים בדים שיכולים לגונן עליכם מפני קרני UV והתוצאה? לא רק עיצוב מושלם אלא גם הגנה מלאה מפני קרינה.  

על ווילונות ועל תרומתם בתקופת הקיץ 

כדור הארץ הולך ומעיד על התחממות גלובלית וכאן ניתנות לכם הצעות באשר לבחירת וילונות חכמים שלא רק מתאימים לעיצוב אלא גם יודעים כיצד להיטיב אתכם ועם הסביבה בימים חמים יותר. 

וילונות אורגון וילונות המשלבים גם הצללה מושלמת, מגנים מפני קרינה, מספקים אפשרות הצצה מתוך המשרד ולא אליו והכי חשוב? מבינים את הצורך ומקנים אפשרויות תחזוקה קלות לטווח הארוך. 

חושבים שעדיין לא מצאתם ווילונות מתאימים לקיץ?  דזיין אקספרס – דברו אלינו ואנו נשמח לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים כדי לצלוח את הקיץ הבא.  

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.