26 יוני 2023

וילונות בראשון לציון

וילונות הם חלק מהותי ביותר מעיצוב הבית. הם מעניקים מסגרת יפה לעיצוב הכללי של החדר, מונעים כניסה של אור ואבק ומאפשרים פרטיות כשצריך. קיימים סוגים שונים של וילונות הנבדלים זה מזה בסוג הבד ממנו הוילון תפור, חומרים נוספים המרכיבים את הוילון, והמיקום בו הוילון אמור להיות בין אם מדובר בדירה או בעסק. 

 

סוגי וילונות שניתן למצוא בראשון לציון

וילונות ורטיקליים

וילונות הצללה הם שם כולל לוילונות המאפשרים לשלוט בכמות האור הנכנס לחדר, וכך לאפשר הצללה של החדר לפי רצונו של הלקוח. סוג נפוץ מאוד של וילונות הצללה הוא וילון ורטיקלי. וילון ורטיקלי הוא וילון בעל שלבים אנכיים. ניתן לשנות את זוויותיו כמו בתריסים ואף לפתוח ולסגור אותו. הוא מופעל על ידי מנגנון חוט ושרשרת. וילון ורטיקלי הוא בעל עיצוב עכשווי ומודרני היוצר נוכחות בולטת בכל חדר. הוא מגיע במבחר בדים, צבעים וטקסטורות בהתאם לשלל סגנונות שונים שיכולים להתאים לכולם. 

 

וילונות רומאיים

וילונות רומאיים הם פופולריים מאוד בשנים האחרונות בבתי מגורים. הוילון הרומאי, מאפשר הצללה גמישה ואסתטית. הוא דמוי תריס גלילה המתקפל במבנה דמוי אקורדיון. המנגנון עליו בנוי הוילון הוא מנגנון של משיכת חוט או מנוע חשמלי. הוא עשוי בד לרוב, אך קיימים סוגי חומרים נוספים וניתן לקבל אותו בשלל הדפסים ודפוסי קיפול מיוחדים. קיימים סוגים שונים של וילונות רומאיים, ביניהם וילון קפלים אשר עשוי קפלים אופקיים ונגלל כלפי מעלה, וילון שטוח אשר עשוי מחתיכת בד אחידה וללא כפלים, ווילון רומאי עם עץ המורכב מרצועות עץ דקות לבד או משולבות עם בד ומעניקות עיצוב מיוחד נוסף לוילון.

 

וילונות חשמליים

וילונות חשמליים הם פתרון מעולה עבור אנשים המתעצלים לקום בכל פעם ולהסיט את הוילון כרצונם. ניתן להפוך כמעט כל וילון לוילון חשמלי על ידי הוספת מנועי גלילה או מנועי הסטה חשמליים. קיים היום אפילו מנוע חשמלי חדש המבוסס על הטענה על ידי סוללות ליתיום. החידוש במנוע זה בא לידי ביטוי ביכולת שלו לספק חשמל ללא צורך בהתקנת נקודות חשמל ייחודיות או בהזמנת חשמלאי שיתקין לכם מנוע חשמלי בבית. במקרה זה המנוע נסתר מהעין ומגיע עם סוללת ליתיום המספיקה לכ-1000 הפעלות ולאחריו כל מה שצריך לעשות הוא לטעון את הסוללה מחדש.

 

בחירת וילונות המתאימים לקיץ בראשון לציון

כעיר חוף, שחם ולח בה מאוד בתקופת הקיץ, יש חשיבות רבה בבחירת הוילון המתאים, כשגרים בעיר כמו ראשון לציון. וילונות בתקופת הקיץ מאפשרים לכם להשיג את ההצללה המושלמת ואף מספקים מקום מוצל ונעים שכיף לשהות בו בתקופות חמות שכאלה. וילונות אלו יכולים להתאים לעיצוב המושלם שאתם חולמים עליו, ובו זמנית לשלוט על כמות האור שיחדור אל החדר. 

יש וילונות שקופים ודקים שמתאימים לחדר שינה ואחרים הם בעלי בד עבה יותר בגוונים בהירים, המסייעים כאמור לשלוט על טמפרטורה נעימה ולהעניק פרטיות.

 

תושבי ראשון לציון קונים וילונות רק ב- expressdesign

expressdesign היא חברת וילונות הממוקמת בתל אביב ובעלת שירות עד בית הלקוח להתייעצות עם מומחים לעיצוב ובחירת וילונות. 

תושבי ראשון לציון, יועצי המכירה שלנו ישמחו להגיע עד לפתח ביתכם, על מנת לקבל מבט מעמיק על העיצוב בו תרצו את הוילון שלכם, לשוחח איתכם ולשמוע מה הוא רצונכם המדויק ומהן העדפותיכם בכל הנוגע לסוגי הוילונות הרבים הקיימים בחברה שלנו. כל זה כדי שיוכלו לתת לכם את הייעוץ המקצועי והמתאים ביותר.

אז פנו עוד היום ל-expressdesign ותקבלו את הייעוץ הדרוש לכם לקניית הוילון המעוצב, היפה והאיכותי ביותר.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.

    בחר שעה רצויהבוקר (9:00-12:00)אחה"צ (12:00-15:00)ערב (15:00-17:00)

    jQuery(document).ready(function(){set_leader_inputs(gt_cc_utm_source);});

    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.