28 פברואר 2023

טיפים והמלצות על עיצוב וילונות בבתי מלון וצימרים

ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון כאשר מדובר בעיצוב וילונות בבתי מלון ובבתי הארחה. גורמים אלו כוללים את העיצוב הכללי של המלון, סגנון המלון, וכמה פרטיות הם רוצים שתהיה לאורחים או למשפחות האורחים.

 

הגורם הראשון הוא עלות. עלות הווילונות יכולה לנוע בין מאות שקלים לחדר במלון קטן ועד לאלפי שקלים למלון גדול עם מאות חדרים גדולים. הגורם הבא הוא גודלו של כל חדר ביחס למידת הפרטיות שהם רוצים שתהיה לאורחים או לבני משפחת האורחים. לדוגמה, אם אורח רוצה את הפרטיות מרבית, אז וילונות דקים מדי לא יספיקו לו.

 

וילון הוא פיסת בד דקורטיבית התלויה מול חלון, דלת או קיר. וילונות משמשים גם לכיסוי רהיטים. עיצוב הווילונות חשוב לא פחות מהעיצוב של החלון או הקיר עליו הם נתלים. הסיבה לכך היא שהם משמשים כתוספת אסתטית למראה ולתחושה של החדר ומוסיפים צבע ומרקם לחלל.

 

משקיעים מחשבה בעיצוב וילונות

הווילונות במלונות מעוצבים במגוון צבעים, טקסטורות וצורות. הם גם משתמשים בחומרים שונים כמו בדים מיוחדים. ישנם מלונות שמרחיקים לכת עד כדי שימוש באלמנטים עיצוביים יצירתיים כמו שימוש במראות על הווילונות כדי ליצור אשליה של יותר מקום בתוך החדר.

 

עיצוב וילונות הוא חלק חשוב מאוד בעיצוב פנים. ניתן להשתמש בו כדי לחלק חללים וליצור פרטיות או לגרום לחדר להרגיש נעים יותר. עיצוב וילונות הוא לא רק על הווילון עצמו. הוא כולל גם את טיפולי החלונות, וילונות, רהיטים ופריטי נוי אחרים שממוקמים בחלל. זה יכול להיות פשוט כמו שימוש בבד לחלוקת חדר או מסובך כמו שימוש בצבעים ספציפיים התואמים את ערכת העיצוב שלך.

 

מגוון רחב של עיצובי וילונות

עיצוב וילונות הוא תהליך הכולל שימוש בכלים וחומרים שונים ליצירת וילון מוגמר. עיצוב וילונות התפתח עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות כגון CAD (עיצוב בעזרת מחשב), הדפסה תלת ממדית והדפסה דיגיטלית. התחום הוא צורת אמנות שיכולה להיעשות על ידי כל מי שאוהב לעצב ולעבוד עם בדים, חוטים וחומרים אחרים.

 

ישנם שיקולים רבים שעוסקים בעיצוב וילון, כולל סוג החומר והגודל. עיצוב כזה יכול להיות קשה לשלוט ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אחד. חשוב לדעת איך אתם רוצים שהווילונות שלכם יראו לפני שמתחילים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של וילונות – קפלים, סוואג או ציצית. לווילונות הקפלים יש לולאות בחלק העליון והתחתון, ואילו וילונות סוואג תלויים מצד אחד עם וילונות עם ציצית תלויים משני הצדדים.

 

תחליטו איך לעצב את החדרים במלון או בצימר

אם אתם רוצים להשקיע בדרך שבה אתם מעצבים את בית המלון או הצימר שלכם, כל שיהיה עליכם לעשות זה רק לחשוב היטב על הדרך שבה אתם מחליטים לעצב את החדרים ולשלב בהם וילונות. זה משהו שתוכלו לעשות בקלות אם רק תתנו למומחי עיצוב פנים לעזור לכם כנדרש. אנו בטוחים שזה כבר יוכל לאפשר לכם לממש את כל הציפיות שלכם על הצד הטוב ביותר ולדעת בפירוש שאתם בוחרים ללכת על בטוח במובן הזה.

 

לצימרים בצפון לחצו כאן כדי להתחיל לתכנן את הנופש הקרוב שלכם בצפון הארץ. אנו בטוחים שאם אתם כבר מתכוונים לנפוש בקרוב, זה יהיה חשוב לכם לעשות את זה במקום שמעוצב בצורה מרשימה. באתר תוכלו למצוא את כל הצימרים המובילים בצפון הארץ, עם עיצובים מיוחדים ומרשימים במיוחד. כך שאתם רק צריכים להחליט היכן אתם מעדיפים להתארח בקרוב.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.