18 אוקטובר 2023

וילונות פתח תקווה

קשה למצוא היום מבנה פרטי, ציבורי, עסקי בפתח תקווה או לצורך העניין בכל מקום אחר, שאין בו וילונות, זה יהיה בערך, כמו למצוא מבנה בלי דלת.
וילונות הם אחד הפריטים בעלי משקל תפקודי – עיצובי הכי גדול שיש. וילון שלא מבצע את המטרה שלו, הוא וילון מיותר, וילון שלא משתלב ולא מתאים לשאר החפצים שבחדר הוא וילון הפוגע באווירה ובתחושה.

מתי בוחרים וילון?

שאלה חשובה ולצערנו התשובה אליה לא מוחלטת. הנטייה הרווחת היא, לבחור את הווילון בחלק האחרון של תהליך הבנייה, שיפוץ או כניסה. כלומר, אחרי שהבית והחדרים מוכנים, הקירות נצבעו והריהוט במקומו. בשלב זה בחירת הוילון היא השלמה עיצובית תוך כדי התאמה פונקציונלית.
לגישה זו יש כמה חסרונות (בעיקר טכניים), אך ניתן להתארגן אליהם מראש

יש סוגים רבים של וילונות במיוחד סביב מערכת ההתקנה וההפעלה שלהם. אם בכוונתכם להתקין וילון חשמלי יש להיערך עם הכנות של תשתית מתאימה לפני צביעה וריהוט, אם בכוונתכם להתקין וילון הזזה על מסילות גם זה מצריך היערכות.
דווקא מבחינה עיצובית, בחירת הוילון יכולה להיות בשלב מאוחר, מכיוון שיש מגוון גדול מאד של סוגים, סגנונות ועיצובים, כולל אפשרויות של וילונות בהתאמה אישית (עיצובית) כך שניתן למצוא את הוילון המתאים לחדר שכבר הושלם.

כמה שקוף אתם רוצים?

אחת הסוגיות המשמעותיות ביותר בבחירת וילון היא מידת השקיפות הנדרשת לכם. האם אתם מבקשים וילון בעל יכולת איטום והחשכה כי החלון פונה לשמש בשעות החמות של היום? או כי מדובר בחדר המשמש לצפייה בטלוויזיה? לחלופין, האם אתם אוהבים חלל מואר אך במקביל גם שומר על פרטיות?

כך או כך, ניתן לבחור וילונות ברמות שקיפות שונות, שלרוב נקבעת על פי עובי הבד. ככל שהבד דק יותר רמת הצללה והחשכה שלו נמוכה יותר.
עובי הבד גם משפיע מבחינת בידוד רעשים, בדי וילון עבים סופגים רעשים טוב יותר ולכן עוזרים לצמצום הרעש שמגיע מהחוץ.

רוצים גם וגם?

וילונות הם אחד הפריטים היחידים בבית המאפשרים שילוב של סוגים שונים ביחד ושימוש בכל סוג בנפרד או בשניהם ביחד. במקרים רבים ניתן לשלב וילון הכולל שתי שכבות, אחת בעלת רמת שקיפות קלה ואחת בעלת רמת אטימות/שקיפות גבוהה. השילוב הזה מאפשר להשתמש בכל רמת אטימות בהתאם לצורך ובשתיהן יחד להשגת אטימות, הצללה והחשכה מלאה.

וילונות – לא חייבים לצאת מהחלון

רבים מבקשים לבחור את הוילונות לבית ולחדרים, תוך כדי הסתכלות בעיניים באופן אישי ונגיעה בחומרי הגלם. זה צורך מובן שקיים עוד שנים רבות אחורה כתוצאה מניסיון של ביצוע קניות. אם זאת, למי שמתקשים להגיע לחנות עצמה מסיבות שונות יש אפשרויות נוספות.

למשל, מי שמחפש וילונות בפתח תקווה יכול אמנם להגיע לגלריה הגדולה של אקספרס דיזיין בתל אביב, אך גם יכול לצפות בכל הסגנונות בגלריה המקוונת ובהתאם להעדפה ליצור קשר עם החנות ולקבל ייעוץ, הסבר ושירות עד הבית.

סוגי וילונות שתמצאו באקספרס דיזיין

וילונות בד, וילונות הצללה, מנגנונים ידניים או חשמליים, 2000 דוגמאות ובדים כולל קולקציות מותגים מובילים מאירופה והכל ביבוא אישי. כל הוילונות יכולים לעבור התאמה אישית לצרכים הכי ייחודים של לקוחות, עסקיים ופרטיים.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.