30 מאי 2023

מילון הוילונות הגדול – סקירה של כל סוגי הוילונות

רוצים לשדרג את הנראות של הבית ולהתקין וילון חדש? לא יודעים לבחור את האחד המתאים? באנו לעזור לכם! קבלו את מילון הוילונות הגדול – הרשימה שתעשה לכם סדר ותציג לכם את כל סוגי הוילונות.

וילונות אמבט

וילונות אמבט לרוב עשויים מחומר ניילון דק יחסית, והם מונעים מהמים לצאת מהמקלחת או האמבט. וילונות האמבט הם אמנם וילונות פונקציונליים אך אין זה אומר שלא צריך לשים לב גם לעיצוב שלו. מומלץ לעצב את חדר האמבט עם וילון אמבט בצבעים מתאימים, שיחמיאו לאריחים ויהפכו את האבטיה שלכם לצבעונית וכיפית יותר.

אם אתם לא אוהבים וילונות מניילון, תוכלו למצוא וילונות אמבטיה מבד, שנחשבים אפילו לאיכותיים יותר.

וילון רומאי

הוילון הרומאי הוא וילון שהתזוזה שלו נעה על ציר כך שהוא יורד מלמעלה למטה ולהפך. את הוילונות הרומאיים ניתן להזיז עם מקל או באמצעות חוט ייחודי, ומדובר בוילונות נפוצים מאוד. וילון רומאי מתאים לחדרים כמו למשל סלון וחדרי עבודה, ופחות לחדרי ילדים שכן לפעמים יכול להיות מסובך יותר להגיף אותם או לנקות אותם.

וילון הסטה

וילון הסטה הוא הוילון הכי מוכר וקלאסי, והוא וילון שעל מנת להזיז אותו יש למשוך אותו הצידה. וילונות ההסטה מתאימים לכל חדר, הם נוחים לשימוש ובגלל זה גם כמעט אין בית שלא בוחר להשתמש בהם. את וילונות ההסטה ניתן למצוא במגוון בדים, ובהרבה סגנונות כך שכל אחד יכול למצוא את הוילון שיתאים לעיצוב שאר חלל החדר.

וילון וניציאני

וילון וניציאני, שנקרא גם לפעמים תריס וניציאני, הוא וילון שמאפשר שליטה בכמות האור הנכנסת לחדר. מדובר בוילונות שמורכבים ממלבנים דקים של בד או חומר, שניתן לכוונן אותם באמצעות מוט. וילון וניציאני הוא אידיאלי עבור אנשים שאוהבים לשחק עם התאורה, והוא מתאים למגוון חדרים בבית וגם לחדרי עבודה.

וילונות כפולים

וילונות כפולים הם וילונות שעשויים משתי שכבות של בד, והם נועדו לאפשר בחירה בין רמות הצלה שונות בחדר. השכבה הראשונה לרוב תהיה דקה וכמעט שקופה, ותהיה בשימוש כאשר רוצים לעדן את האור בבית אך לא לבטל אותו לחלוטין. השכבה השנייה היא כבר שכבה אטומה שתאפשר להחשיך את החדר במידת הצורך.

וילונות חשמליים

וילונות חשמליים מונעים על ידי, איך לא, חשמל! הוילונות החשמליים מאפשרים שליטה נוחה וכוונן מיטבי של הוילון והם מתאימים לכל בית, ולכל חדר. הוילונות החשמליים יכולים להיות ממגוון סוגים – כך שתוכלו למשל לבחור וילון וניציאני שיהיה גם חשמלי. היתרון המשמעותי של הוילון החשמלי הוא הנוחות שלו, ואם אתם חובבי טכנולוגיה כדאי לכם לנסות להתקין וילון כזה בביתכם.

וילונות ורטיקלים

וילונות ורטיקלים הם וילונות שמורכבים מפיסות בד אנכיות, והתנועה שלהם היא הצידה. מדובר בוילונות שלרוב מגיעים עד הרצפה, וניתן להזיז אותם בצורה דומה לוילונות הוניציאנים. הוילונות הורטיקלים מתאימים לחללים רחבים יותר, ולחללים בהם רוצים לשלוט על כמות האור הנכנסת כמו למשל סלון.

וילונות מעוצבים לכל חדר

וילונות הן דרך מצוינת לשדרג כל חלל בבית, ובחירת וילון מתאים יכולה להפוך כל חדר ליפה הרבה יותר. שימו לב כי לא כל וילון יתאים לכל חדר ולכן חשוב לבחור בדים מתאימים וצבעים מתאימים לכל וילון. שימו לב כי אין חוקים או הגדרות לגבי איזה וילון מתאים לאיזה חדר, ולכן גם אם אתם מעוניינים לשים וילון שאינו בהכרח הוילון הקלאסי עבור אותו חלל אין לכם סיבה להימנע מכך.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.