30 יולי 2023

חנות וילונות בירושלים

מחפשים וילון חדש כדי להשלים את המראה של החדר? מחפשים וילון שהוא גם יפה אבל גם איכותי? הגעתם למקום הנכון! הנה מידע על כל הוילונות שתצטרכו על מנת להשלים את הלוק של הבית שלכם.

למה חשוב לשים לב בחיפוש אחר חנות וילונות

כשאנחנו חושבים על וילונות מעוצבים אנחנו חושבים קודם כל על האסתטיקה, אך אנחנו צריכים לחשוב גם על הפרקטיות שלהם. אם אתם מחפשים למשל וילון עבור חלון בחדר השינה, חשוב שתבחרו וילון שהוא לא רק יפה אלא גם אוטם את האור מבחוץ במידת הצורך. לכן ההמלצה היא לחפש חנות וילונות שמציעה למכירה וילונות באיכות גבוהה, ולא כאלו שלא עושים טוב את העבודה.

בחרו מראש את סוג הוילון

עולם הוילונות הוא עולם רחב, וש מגוון סוגים שונים של וילונות שתוכלו לבחור מביניהם. נסו לחשוב קודם כל על הצרכים של החדר, מדוע חשוב לכם לשים בו וילון ומה יהיה השימוש העיקרי בו. לאחר שתבינו מה הצורך בוילון, האם הוא רק אסתטי או שיש בו שימוש פרקטי, תוכלו לבחור באחד מבין סוגי הוילונות הרבים שיש לשוק להציע.

וילון רומאי

אחד מהוילונות היותר מוכרים הוא הוילון הרומאי. וילון רומאי הוא וילון שניתן למצוא בהרבה מאוד בתים בארץ, וזה בזכות הלוק העדין שלו והנוחות שלו. מדובר בוילון שעובד כמו וילון גלילה, אשר מושכים באמצעות חוט ייעודי על מנת להרים או להוריד אותו. כמובן שעם הטכנולוגיות של היום רוב הוילונות הרומיים הם לאו דווקא מופעלים באמצעות חוט אלא באמצעות מנגנון חשמלי. אם אתם מעוניינים להתקין את הוילון בצורה חשמלית, תאמו עם מתקין מוסמך שידע לסדר לכם את המנגנון בצורה טובה כך שלא יצוצו תקלות.

וילונות הולנדיים

וילונות הולנדיים הם וילונות בד קלאסים, האלו שאתם מכירים הכי טוב. לוילונות הולנדיים יתרונות רבים כמו למשל התקנה פשוטה ומראה נקי ויפה. וילונות הולנדיים מתאימים מאוד לחללים גדולים כמו סלון, אך גם לחדרי שינה ולחדרי ילדים. המבחר הרב של הוילונות ההולנדיים מאפשרים לכם להתאים את הוילון המושלם לסלון שלכם כך שיתכתב עם יתר האלמנטים בעיצוב הבית. אם אתם רוצים וילון שינעים לכם את האווירה בבית, יתן תחושה עדינה ומרגיעה וירכך את האור, וילון הולנדי הוא וילון החלומות!

ניקיון הוילונות

מלבד נוחות השימוש, חשוב לשים לב גם לנוחות הניקיון של הוילונות. וילונות נוטים להתלכלך כמו כל מוצר טקסטיל אחד, וחשוב להקפיד על ניקיון שלהם על מנת לא לפגום במנגנון וכמובן לא לפגום בנראות שלהם. שימו לב כי כאשר אתם קונים את הוילון אתם מקבלים מידע מלא על הניקיון שלו, וכמובן שימו לב לדאוג לתחזוקה השוטפת שלו על מנת לא ליצור בעיות. וילונות בחדרי ילדים ובמטבח הם הוילונות עם הכי הרבה נטייה להתלכלך ולכן לחדרים האלו חשוב לבחור בוילונות קלים ונוחים לניקיון.

אביזרים נלווים לוילון

לא רק איכות הוילון היא חשובה אלא גם איכות האביזרים הנלווים אליו. הציר עליו יושב הוילון צריך להיות חזק ועמיד, וכמובן החוטים שבאמצעותם אתם מרימים ומורידים את הוילון צריכים להיות במצב טוב וקלים לאחיזה. שימו לב כי אתם מקפידים גם על אבזור נכון של החלון לקראת התקנת הוילון, אם תעשו זאת לא אמורה להיות לכם בעיה בהמשך.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.

    בחר שעה רצויהבוקר (9:00-12:00)אחה"צ (12:00-15:00)ערב (15:00-17:00)

    jQuery(document).ready(function(){set_leader_inputs(gt_cc_utm_source);});

    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.